Någon Boråsbo här?

Barbabelle

Trådstartare
Det är så att i morgon kommer en speciell mumin mugg ut som jag väldigt gärna vill ha. Den sälj i Borås och utomlands typ.

Finns det möjligen någon Boråsbo som skulle kunna hjälpa mig?
 
Är det "På resa"-muggen? Jag har sett den och den verkar ju jättefin :love: Jag bor i närheten och tänkte ta mig dit imorgon eller på tisdag så säg till om det fortfarande är aktuellt :)
 
Vad jag kunde se så kan man köpa den online med. Om jag förstod det hela rätt, så klart.
 
Är det "På resa"-muggen? Jag har sett den och den verkar ju jättefin :love: Jag bor i närheten och tänkte ta mig dit imorgon eller på tisdag så säg till om det fortfarande är aktuellt :)
Åh, om du ska dit och orkar/har tid/lust att köpa ytterligare en mugg får du gärna säga till! Jag hade så gärna knipit ett exemplar av denna! :heart :love:
 
Vad jag kunde se så kan man köpa den online med. Om jag förstod det hela rätt, så klart.
Kollade samma sak..
Det går med frakt från Finland om jag förstod rätt. Hittade inget pris på den frakten men provade inte gå igenom kassan på sidan då jag inte ska ha nån för närvarande 😇
 
Kollade samma sak..
Det går med frakt från Finland om jag förstod rätt. Hittade inget pris på den frakten men provade inte gå igenom kassan på sidan då jag inte ska ha nån för närvarande 😇
Jag kollade om det gick att beställa men jag fattade det som att det inte gick att beställa. Och enda butiken man kunde köpa den i här i Sverige är den i Borås.
 

Liknande trådar

Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
526
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 144
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Milosari
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
733
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp