Sv: Någon från Sundsvall??
Men hoppsan, här låter det som om någon är riktigt arg!

Dela med dig, vi andra är ju nyfikna!!
Iaf jag.....
Jag skämms över hela banan.
1. Stallbacken.
Vid dåligt väder blir det som en leråker överallt och en stor sjö i mitten. Sen tar det veckor innan det torkar upp. Ingenting görs, alla bara gillar läget eller gnäller till varandra. vid bra väder så är det som cement där.
På vårkanten är risken för att köra fast med bilen väldigt stor. iallafall på sträckan mellan kliniken och stallarna.
2. Stallarna.
När blev det ordentligt städat där senast? Eller målat. Eller ens lite uppfräschat? Vet folk som hyrt box där i 20 år och på den tiden har det aldrig blivit städat/målat.
Kolla bara in B-stallarna. Färgen hänger, ruttna hål i väggarna, möggel i taken, boxdörrar som man ska vara hulken för att stänga/öppna.
3. Banans öppettider.
Är man en heltidsarbetande amatör finns det inte en chans att hinna köra fort kvällstid. slutar 17.00 och efter det ska man hem, lasta 2 hästar, ner på banan och försöka köra fort, helst innan man måste dela banan med ponnysarna.
Sen, nu, kan man inte köra fort 2 ggr i veckan heller om man nu skulle vilja. Lördag-måndag, dom dagar det är normala öppettider. Blir lite lite vila mellan med bara en dag.
Sen att banan blir i princip bottenlös så fort man skvätter lite vatten på den, det är väl knappast heller ngn fördel.
Och upp på allt detta vill man klassa upp sig till storbana??
Ang Dannero.
1. Fin, städad stallbacke.
2. Fina, städade stallar, och jag slipper vara hulken. Inga spindelnät hotar att fånga mig innanför stalldörren.
3. fina värmningsmöjligheter.
4. bättre öppettider. och bättre spridning.
5. Multihallen.
Vilken svensson som helst får boka och utnyttja hallen.