Bukefalos 28 år!

"Någon" leker med färgerna!

Sv: "Någon" leker med färgerna!

Fast jag tycker det kompletteras rätt bra med den mörka gröna! :)

kl

Är det inte lite pinsamt att jag inte ens kommer ihåg hur det såg ut innan ändringen? :o:p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Hade jag inte hittat denna tråden, hade jag inte märkt att det skett en ändring :p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

KL.

Jättesnyggt :) Har nästan samma färger på min hemsida :D Grönt är lugnande och skön färg..
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Fast jag tycker det kompletteras rätt bra med den mörka gröna! :)

Ja, jag tycker också det är fint rent estetiskt, men jag tycker ändå att bakgrundfärgen är kall ;) Tänk sen när snön ligger ute och så ska man sitta framför buke och påminnas om den jävla kylan :D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Ja, jag tycker också det är fint rent estetiskt, men jag tycker ändå att bakgrundfärgen är kall ;) Tänk sen när snön ligger ute och så ska man sitta framför buke och påminnas om den jävla kylan :D

Det förstås :p Haha, du får be Gunnar ändra färgerna sen lagom till snön kommer då! ;)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, är jag den enda som tycker att det är lite tråkigt nu? :p

Tyckte det gula piggade upp o blev så besviken när jag loggade in o såg att det var grönt igen... :p
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*kl*

Då jag inte kan se färgad text mot färgad bakgrund, alltså allt som INTE är vit, blev riktigt paff när jag loggade in i kväll....

Jag KAN SE den blåa texten i dom gröna "rubrik"rutorna :D

:love: :love: :love:
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, är jag den enda som tycker att det är lite tråkigt nu? :p

Tyckte det gula piggade upp o blev så besviken när jag loggade in o såg att det var grönt igen... :p

Jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan att jag tyckte den gula var fin, påminde mig om en sommardag. Men det verkade bara var jag som tyckte så.:)

Allt det här gröna är ganska så trist.
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Skönt att man inte är ensam då! :D

Hoppades på att Gunnar inte skulle ge vika för den stora massan, haha.. Men jag vet inte om min skärm är lite snällare än andra, för det gula stack aldrig i mina ögon. Ovant ja, och första reaktionen var neeej, men efter 2 minuter gillade jag det skarpt!

Men ja, det är väl bättre om fler än två är nöjda med färgerna! Antar jag.. :cool: ;)
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL*

Jag skulle vilja be att få tillägga att jag gärna ser att citat-rutorna kunde avvika i alla fall lite från originalinlägget...

Tack för ordet! :D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

Haha, du kanske är min tvillingsjäl! :love: Men tänk så enkelt det vore om du och jag skulle byta lägenheter...;)

Åh en tvillingsjäl:love:
Jag tycker nog vi ser till att börja swapa lägenheter en gång i månaden minst i framtiden!!
Gud så mysigt med lite ombyte, fast inte för mycket då förstås;):D
 
Sv: "Någon" leker med färgerna!

kl

Underbart färgtema! en riktigt positiv överraskning när jag loggade in!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jouko Pärssinen, 64, gjorde succé som travtränare på 90-talet. Efter en svår period på det personliga planet försvann han. Han sadlade...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
762
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp