Någon med avkoma efter

Sv: Någon med avkoma efter

Jag var på G att köpa ett Glampi-sto. Men bestämde mig för att vänta ut och se vad framtiden har att ge i lilla Gála.

Det stoet som jag hade på G var rätt svårt, eller rätt svårt var väl en underdrift. Men förmodligen en rolig utmaning. Jag hoppas att hon kom till någon med all tid i världen, för hon var riktigt fin. Surt är det, jag hade kunnat dö lycklig om hon gick i min hage ;)

Ja, anledningen till att man undrar är ju för att man själv är stolt ägare till en Hjalmar avkoma å Glampi barnbarn!! ;)

Detta är Gríma!
Ett 3-årigt fux sto,med lykta å fyra vita stumpor!!:love:

18Maj015.jpg
18Maj013.jpg

Min tränare har en avkomma efter Glampi som heter Lampi frá Dyrfinnustödum.
Han är ganska fin, men han behöver ridas på ett visst sätt, men annars så har han sin pappas fina gångarter.
Han är dessutom till salu.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 937
Senast: KesoNeso
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 960
Senast: ildiko
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: Bison
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 053
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31