Någon mer som inte får ljud från Youtube?

SoffiProppi

Trådstartare
Helt plötsligt kan jag inte lyssna på något från Youtube? Videon spelas, men inget ljud kommer. Allt står uppdraget på max och jag kan lyssna på spotify men inte Youtube? Funkar det för er?

Sv: Någon mer som inte får ljud från Youtube?

Fungerar utmärkt här, det är inte bara videon som blivit mute:ad av YT?

Nope, har mute:at på och av, ingen skillnad. Dock fungerade det när jag bytte webbläsare till Internet Explorer (använde Firefox) så det måste varit något lurt med Firefox....

Så de löser sig nog på något sätt :D

Spelade du samma videoklipp i Firefox å Internet Explorer? Annars är det så att YouTube har ett upphovsrättsfilter som tar bort ljudet från ett antal videoklipp.

Beror lite på antar jag, ibland så är det ju inte hela videon som är "olaglig"...

Det är nästan värre att de tar bort allt ljud. Vi gjorde en töntfilm för ett par år sen somligger på youtube för att vi själva vill kolla på den, ingen annan kollar på den. Nu har de tagit bort ljudet åp hela filmen för att den innehåller några sekunder av en christina aguilera-låt :mad:

Spelade du samma videoklipp i Firefox å Internet Explorer? Annars är det så att YouTube har ett upphovsrättsfilter som tar bort ljudet från ett antal videoklipp.

Yes, det var samma klipp i båda fallen. Har sett på jättemånga videos att det står under att de tagit bort mediafilen, tråkigt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 393
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 649
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
309
Senast: Gimlan
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka