Någon mer som inte kommer in på:

Sv: Någon mer som inte kommer in på:

Har problem med hotmail och så är facebook samt bukefalos segt.

Detta funkar inte alls:

hotmail

Seeeeegt som f*n och sidorna visas inte som dom skall....

msn.se
howrse.se
expressen

Hitta detta med...
http://www.expressen.se/nyheter/1.2248154/problem-hos-telia-kunder-kan-inte-surfa

"Problem hos Telia - kunder kan inte surfa
I går var det digital-tv som kraschade.
Under torsdagskvällen kan Telias kunder inte surfa.
- Det är så klart oerhört olyckligt, säger Peter Kjellberg, säger driftledaren

.
Telia har problem med sina dns-servrar vilket innebär att det går oerhört trögt för bredbandskunderna att surfa.
Felet kom in vid 18-tiden på torsdagskvällen och vid 22-tiden höll felsökning fortfarande på.
– Det är osäkert vad felet beror på. Allt du gör via ditt bredband berörs av felet. Det är svårt att nå sidor, säger Peter Kjellberg, driftledare på Telia.

"Oerhört olyckligt"
Felet kom bara en dag efter det stora haveriet för alla kunder med digital-tv då Telia uppmanande alla att starta om sina boxar något som gjorde att hela systemet kraschade.
– Det är så klart oerhört olyckligt, det tycker vi också, säger Peter Kjellberg.
Samtidigt meddelar Telia på sin hemsida att de kompenserar kunderna som berördes av onsdagens digital-tv-störningar med fri hyrfilm."

Jag har inte haft problem med nånting förrän nu när jag skulle prata med grabben på msn :cry: Men det funkade att snacka med andra tidigare idag?

Men efter en så enkel sak som att starta om datorn så funkar det alldeles utmärkt och jag är glad igen :D

Översta nyheten på Aftonbladet är att Telia har problem med bredbandet, kanske det är därför det fungerar mindre bra att gå in på vissa sidor :)

Jag har inte kunnat komma in på hotmail och facebook ikväll. Eller ja jag kom in på facebook men det var huur segt som hellst och sidan såg helt konstigt ut..

det fungerade inte att starta om datorn för mig, försökte men icke.

Men nu funkar det igen!:D undrar vad problemet var..

Liknande trådar

IT & mobiler Igår aå fick jag detta meddelande när jag skulle gå in på facebook. Jag har då försökt att följa de steg som krävs för att öppna kontot... 2
Svar
35
· Visningar
2 299
Senast: Marita73
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 338
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Mitt Facebook konto har en live.com adress som kontaktmöjlighet men pyttemjuk har ändrat så det är numera en Outlook adress. Så jag kan...
Svar
15
· Visningar
594
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka