Någon som använder messenger på datorn?

Du har rätt - det funkar :up:! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)

Så här ser förresten min ikon/symbolrad ut:
Skarmbild-293_LI.jpg
Prova klicka på kameran, där brukar det gå att "välja fil" också.

Du har rätt - det funkar :up:! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)

Så här ser förresten min ikon/symbolrad ut:
Skarmbild-293_LI.jpg
På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?
Jag använder firefox.

Brukar oftast dra filerna direkt från mappen de ligger i på datorn och släppa i messenger, för mig går det snabbare. :p

På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?
Jag använder firefox.

Brukar oftast dra filerna direkt från mappen de ligger i på datorn och släppa i messenger, för mig går det snabbare. :p
Jag använder Chrome. Har inte varit några som helst problem förut, så jag vet inte vad som kan ha hänt - mystiskt..... :confused: Men, visst att dra filerna funkar ju - jag får väl bara vänja mig...... ;)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 231
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 146
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 336
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 599
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka