Prova klicka på kameran, där brukar det gå att "välja fil" också.Du har rätt - det funkar! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)
Så här ser förresten min ikon/symbolrad ut:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova klicka på kameran, där brukar det gå att "välja fil" också.Du har rätt - det funkar! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)
![]()
Tyvärr...jag har testat.....Prova klicka på kameran, där brukar det gå att "välja fil" också.
På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?Du har rätt - det funkar! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)
![]()
Jag använder Chrome. Har inte varit några som helst problem förut, så jag vet inte vad som kan ha hänt - mystiskt.....På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?
Jag använder firefox.
Brukar oftast dra filerna direkt från mappen de ligger i på datorn och släppa i messenger, för mig går det snabbare.![]()
Uppdaterat något på sistone kanske?Jag använder Chrome. Har inte varit några som helst problem förut, så jag vet inte vad som kan ha hänt - mystiskt.....Men, visst att dra filerna funkar ju - jag får väl bara vänja mig......
![]()
Jag har nog inte själv uppdaterat något, men det känns ju som om facebook/messenger kör uppdateringar titt som tätt...... Har jag tur kanske det rättar till sig av sig själv.Uppdaterat något på sistone kanske?
Provat starta om webbläsaren?
Det är väl det jag kan komma på just nu.
Så såg min dator ut igår,det gick över av sig självDet är PRECIS den symbolen jag menar! Men längst till vänster hos mig idag är "välj en dekal".... HUR konstigt som helst..... Jag kan ju prova att starta om datorn, men något annat kommer jag inte på.....
Där ser man.... Skulle inte förvåna mig om det är en misslyckad uppdatering då. Skönt att veta att man inte håller på att bli helt förvirrad....Så såg min dator ut igår,det gick över av sig själv
Var finns original platsen?Kan du inte dra och släppa från original platsen på datorn?![]()
Där du har bilderna (eller vad du nu vill skicka).Var finns original platsen?
Jag tänkte mig originalplatsen för symbolen i messengerDär du har bilderna (eller vad du nu vill skicka).
EDIT: Antog att mina andra svar igår förklarade vad jag menade, sorry att jag inte svarade dig specifikt.
Exakt så blev det för mig ocksåSå såg min dator ut igår,det gick över av sig själv
Exakt så blev det för mig också. Tidigare idag fanns inte ikonen, men nu på eftermiddagen har den kommit tillbaks igen (yey - jag ÄR inte galen....
)
!!