Bukefalos 28 år!

Någon som bor i en hästby

Sv: Någon som bor i en hästby

Risken att de nya ägarna skulle gå i kk är nästintill obefintlig då Sala Sparbank är en av ägarna.

Hej!

Det kan ju knappast vara en säkerhet idag. Många banker går ju i kk idag.

Annars tycker jag också idén låter strålande. Jag tittade på någon hästby söder om Stockholm, men där skulle man stalla upp på en ridskola i närheten och det lät ungefär som om man inte fick ha hästen ute med än halvdagar = inte alls intressant för mig.

/Lavinia
 
Sv: Någon som bor i en hästby

Kan du nämna upp någon bank i Sverige som gått i konkurs på senare år?
 
Sv: Någon som bor i en hästby

Vansta Hästby, vansta.se

Jag har också kikat på husen där, men jag tycker de är rätt dyra för o ligga såpass off i Sthlm som de gör. Tomten är minimal och uppstallningen på ridskolan vedervärdig. Inte bara sett till hagtiderna. Möjligheterna att nyttja ridhuset kvällstid är ju i princip obefintlig.
 
Sv: Någon som bor i en hästby

Tack, det var så den hette ja..

Lobelia: Nope, inte än och inte på rak arm, men att det inte hänt hittills är ju ingen garanti för att det inte ska hända.

/Lavinia, skulle kunna bo i en hästby om rätt hästby uppenbarade sig och sambon blev "vaccinerad" mot hästallergenerna..
 
Sv: Någon som bor i en hästby

Nej det är inte en säkerhet men för den skull kan man knappast påstå att många banker gått omkull när så inte är fallet, inte i Sverige i vart fall.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 589
Senast: Mabuse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 723
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 791
Senast: sjoberga
·
Anläggning Jag står just nu och funderar på om jag ska flytta min ponny. Han står idag i ett stall där vi båda trivs, han har bra hästkompisar och...
2
Svar
25
· Visningar
2 783
Senast: DeDen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp