Någon som har den här soffan?

LinnK

Trådstartare
Jag är nyfiken på den här soffan!

118


Undrar därför om det är nån här som har den, och vad ni tycker om den :)

Är den låg att sitta i? hård/mjuk?
Låg i ryggstödet?

Och verkar tyget rent allmänt hålla för normal användning?

Mycket frågor blire... :)
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Nästan hundra som läst men ingen som svarat?

Ingen som ens provsuttit den och kan säga vad de tyckte om den?

Soffan kommer från Jysk och jag frågar om era erfarenheter för jag orkar inte åka dit o prova den nu när jag är sjukskriven o knappt kommer ur hemmet mer än för nödvändiga grejer..
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Jag tycker att den är jättesnygg. Har tyvärr inte testat den själv och har inte planerat in någon tripp till Jysk närmsta tiden, men jag håller tummarna för att du får några bra svar. Annars kanske du kan skicka en bekant på provsittningsuppdrag?
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Om jag kommer iväg o provsitta före dig så kan jag meddela :)

Hoppas den är skön, jag är lite kräsen så jag vill helst prova själv men jag överväger faktiskt att få iväg nån kompis eller så o provsitta och komma med utlåtande. :D
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Baserat på bilden så ser den ut att vara rätt löst packad i kuddarna, så jag misstänker att den får osnygga sittgropar rätt snabbt.

Iväg och testa, även om nån annan tycker den är bra (eller dålig) så säger det inget om hur du uppfattar den!
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Provsatt lite soffor förra veckan på JYSK. Vet inte om jag provsatt just den du visar här, men alla soffor där var riktigt stenhårda, fast de såg mjuka ut.
Eller så var dynor och kuddar så löst packade att man kände träramen. Ingen hit med andra ord, har nog aldrig provsuttit en soffa på JYSK som jag tyckt varit bra dock. Tror faktiskt det är bäst om du åker dit själv :)
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Den är väldigt liten tycker jag och inte alls skön... Tyvärr inte snygg IRL heller...
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Makens son har köpt en sån, jag tyckte att armstödskuddarna är väääldigt löst stoppade. Man känner ramen tydligt igenom.
Nu var jag sjuk när jag satt och hängde i den så jag var kanske lite extra känslig. Dock tycker jag inte att Jysk har någon högre kvalitet på sina saker, Tror soffan kostar runt 8000:- och för de pengarna kan man få betydligt bättre på I**A.
Utseendet är det inget fel på, men som sagt, kvaliteten.
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Tror det är en sån vi har? Om det är en Atlanta hörnsoffa?

Jag tycker iaf den är super än så länge, haft den i ca 1 månad, mjuk och skön men ändå fast, man sitter himla bra och bekvämt i den.
Den är supersnygg och lätt att hålla ren, det är inga "hålrum" under eller bakom soffan vilket är super då det blir mindre att städa.

Den duger tills man har råd att köpa en lyxigare variant från ex Mio eller dylikt om man vill ha det sen. (Typ Hollywood XL *dreggel*)
Passar oss bra, känns som en bra barn-soffa och så, skiten syns iaf inte lika lätt ;)
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Hej Linn du jag vet inte ett jota om soffan men försökte skicka pm till dig men du har fullt så det gick inte, pm gärna mig om du har någon annan mail adress lr töm din brevlåda... mvh Jaquline
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Hej Linn du jag vet inte ett jota om soffan men försökte skicka pm till dig men du har fullt så det gick inte, pm gärna mig om du har någon annan mail adress lr töm din brevlåda... mvh Jaquline

Instämmer med föregående talare ;)

Töm brevlådan Linn!! :devil:;):D
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Påminnde mig lite om IKEAS månstad. Syrran har den soffan. Stabil och stor plats att sova i, men hård och lite krånglig att bädda ut.
 
Sv: Någon som har den här soffan?

*kapar tråden liiiten bara*

Doglover , hur är den soffan ? Jag är fundersam på att köpa den, har iofs bara sett den på bild men jaa, jag ska åka till I*a och provsitta alla soffor i min prisklass :D
 
Sv: Någon som har den här soffan?

Jag har den soffan och tycker den är jättebra. Den är inte så snygg men den är den mest bekväma bäddsoffan jag suttit i. Bäddsoffor tenderar annars att vara fruktansvärt hårda och stumma i dynorna. Jag hade soffan som säng i 1½ månad när jag inte hade någon säng och det funkade fint (fast en riktig säng är bekvämare). Håller inte med Doglover om att den skulle vara krånglig att bädda ut, det är ju bara att ta tag i två öglor och dra ut en grej på hjul från under soffan.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 417
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 827
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Gjort första höftledsröntgen av hund och lite funderingar kring tillvägagångssättet. Vid röntgen fick jag först stå vid huvudet och...
Svar
6
· Visningar
550
Senast: Gnist
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp