Någon som har..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare careblomman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 954
C

careblomman

En Thorowgood T6 Showjumper sadel som finns med i Hööks? Hur är den isåfall och hur ligger den på hästen? Skön att rida i, ger den bra stöd? Den ser iallafall go ut tycker jag :rofl:

Sv: Någon som har..

och du tror att en sådan fin sadel skulle passa ditt staket till häst :rofl::rofl::rofl:

den är riktigt läcker, vet att den passar raka ryggar och vidden justerar man med koppjärn :D värt att prova

klart den skulle passa min goding, allt klär en skönhet du vet ;) haha.. mjo den är riktigt läcker och inte så dyr heller, passar mig perfekt! hehe

dumpar du dressyren nu å kör på hoppningen :D om du tar hem en sån vill jag prova på cita är lite sugen på en sån jag med :d

givetvis så dumpar jag aldrig dressyren, men vore roligt att ha en hoppsadel och inte bara en allround när man ska rida ut/hoppa osv.. kul med omväxling :) men isåfall blir det nog inte förrän efter sommaren, måste tjäna pengar först ;) haha

men hålla?! ingen som äger en sån vacker sadel? :( ge mig tipsssss!

Thorowgood sadeln är SUPERHÄRLIG!!:love:
Otroligt skön att rida i och ger bra stöd. Enda som jag är lite sur på är "Där man fäster stiglädret":crazy: Väldigt segt med lädret som ska genom där men annars är sadeln nästan värd att dö för!

Hehe okej! Vad har du den på för häst? Är den mjuk eller lite hårdare i sätet? :D Har bara fått höra massa positiva saker om den så det får nog bli en sån! :)

Sadeln ligger på ett Sv.Halvblod. Jag tycker sätet är Medelmjukt, alldeles lagomt! Då Hästen har väääldig skumpig trav gör det megaont i rumpan sen:crazy::D

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 379
Senast: Silje
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: Tora
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 267
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 267
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Minska antalet fästingar på katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?