Någon som känner igen dessa skydden?

the_connemara

Trådstartare
SNC01590.jpg


SNC01592.jpg


SNC01594.jpg


SNC01595.jpg


SNC01596.jpg


SNC01597.jpg


SNC01598.jpg


Någon som känner igen dessa märkeslösa skydden eller har sett några liknande? Hittade dem i en låda helt ensamma bland massa hoppskydd. De är helt mjuka med ganska stadiga. Tror ni de kan funka till bakbenen i terrängen?
 
Sv: Någon som känner igen dessa skydden?

Jag har haft ett par liknande skydd, åtminstone inner materialet. De var Equi-Guard tror jag... köpta på H**ks iaf! Om ponny kan tänka sig att använda dem så tror jag de fungerar utmärkt som terrängskydd;)
 
Sv: Någon som känner igen dessa skydden?

Ser ut som en kopia av WW, de har sett likadana ut länge så det är nog ingen gammal modell. Men det är iaf. de bästa skydden jag har använt! fast de är ju inte gjorda för att rida mkt terräng med direkt, mer allroundskydd :)

Gillar dock bäst single lock, inte lika klumpiga...
 

Liknande trådar

Anläggning Tror vi köpt borstar på olika typer av mässor, typ Falsterbo eller Göteborg Horse Show och nu när sista var utsliten har jag googlat mig...
Svar
2
· Visningar
542
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 522
Senast: Luff
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 302
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp