Någon som kan hjälpa mig akut

Jobbar till kl 17 och bor i Karlstad, så skulle inte kunna vara där förrän ca 18,30, antar att det är för sent. Hoppas du hittar någon på närmre håll som kan hjälpa till.

det tar 3 timmar för mig om det går bra.
Tack! Jag har precis kommit fram och försöker hantera min panikångest. Tyvärr blir det en del väntetid. Men katten har fått en första koll.
 
Du har sällskap av oss alla här på Buke! Vi syns inte men vi är hos dig! :heart Hoppas katten får komma hem igen, ompysslad och fixad!
Tack! Ja, jag ringde exet för att få hjärnan att tänka på annat. Får väl ringa nån annan sen om det behövs. Är det någon som kan tänka sig att prata i telefon med mig så skulle jag uppskatta det.

Jag hoppas också att katten får komma hem idag. Hon kissar inte som hon ska. Och sånt kan inte vänta.
 
Vi väntar fortfarande.
20231006_153430.jpg
 
Så himla fin hon är. :heart Håller tummar och tår för er båda. Heja dig som gör vad din katt behöver fastän det blir så jobbigt för dig.:heart Hoppas det lättar lite och att ni får bra hjälp.
Tack! Ja, hon är så fin. Och så gosig. Hon har sovit i buren här och sen har hon pratat.

Jag har fortfarande ångest, men har pratat bort tid med en fd. kollega. Får nog ringa någon tredje person och prata bort mer tid.
 
Jag står på apoteket nu och ska hämta ut medicin till Toni. Det fanns tecken på inflammation, men de ska också göra en odling på urinen och beroende på vad det visar kan hon få byta medicin.

Men är så stolt över min katt som lät sig hanteras av djurvårdare och veterinär utan att bli arg och kränkt. Hon pratade bara och var gosig. Och så kollade hon in undersökningsrummet både högt och lågt. Jag är också glad över att hon kissade där på golvet.
 

Liknande trådar

Samhälle Blir rätt less på sjukvården. Nu har en nära släktingar varit på akuten 31 timmar. Hen är undersökt och inläggningsbeslut har tagits...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 799
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 349
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
339
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Mitt ex jobbar tydligen på akuten i Örebro. Det sista jag vill är att han ska vara i närheten om jag kommer in akut. Ni som vet vet. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp