Någon som kan hjälpa mig akut

Jag har ännu inte fått svar på odlingen. Katten har dock svarat bra på medicinen och kissar normalt, men igår skedde det en kissolycka på köksgolvet så har en aning om att odlingen kommer att visa något.
Får hon kortison? Då brukar de kissa på sig ibland.
 
inget penicilin eller väntar de med det tills de fått odling?
Nej, hon får bara metacam och inget annat just nu. När odlingen är klar kan hon eventuellt få en annan medicin. Jag ringde kliniken idag om de hade besked att ge, men jag uppfattade det som om urinen skulle skickas på odling idag. Lite osäkert där och de hade datahaveri så jag kunde inte få närmare besked. De hör av sig när de vet.
 

Liknande trådar

Samhälle Blir rätt less på sjukvården. Nu har en nära släktingar varit på akuten 31 timmar. Hen är undersökt och inläggningsbeslut har tagits...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 799
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
339
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Mitt ex jobbar tydligen på akuten i Örebro. Det sista jag vill är att han ska vara i närheten om jag kommer in akut. Ni som vet vet. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp