Någon som kan powerpoint?

Bonita4

Trådstartare
När man infogat en hyperlänk så blir texten grön och det går inte att ändra färg på om man inte tar bort hela länken! Någon som vet hur man gör?

Sv: Någon som kan powerpoint?

Vilken version av Office har du?

Office 2007: Ändra färg på hyperlänktext
1. Markera hyperlänken som du vill ändra.
2. Klicka på Färger i gruppen Teman på fliken Design och sedan på Skapa nya temafärger.
3. Gör något av följande under Temafärger i dialogrutan Skapa nya temafärger:
  • Om du vill ändra färg på en hyperlänk klickar du på Hyperlänk och sedan på en färg.
  • Om du vill ändra färg på en använd hyperlänk klickar du på Använd hyperlänk och sedan på en färg.
4. Klicka på Spara.

Allmänt tips är att ta upp hjälpen (F1) och söka på hyperlänk (eller vad man nu vill ha hjälp med). Så fick jag fram ovanstående ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
483
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 060
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck