Någon som kan rekommendera en bra bok om valpning?

K

KaZa

Jag tänkte köpa en bok om valpning. Någon som har några förslag på BRA böcker? Man är ju i väntans tider. :D :D :bump:
 
Ska du ha valpar?? :eek:
Vad kul!! :) :) :)
Vet tyvärr ingen bra bok, det brukar ju finnas lite om det ämnet i de flesta allmänna hundböcker.
 
Tja, vovven får stå för valpandet. :D :D

Men annars så blir det förhoppningsvis en hel drös av lurviga små schäferbäbisar. :love: :love: :love:

Ni får väl komma över och kika på dem någon dag. Eller så får Du träffa det lilla monster som troligen blir kvar hos oss... :angel: :angel: :angel:
 
Ja, jag får ju hjälp utav min tiks uppfödare under valpning och tiden innan och efter. Men det hade varit kul att läsa lite mer ingående om allt runt omkring en valpning. Så man kan lugna Hussen som troligen kommer ligga avsvimmad utanför valprummet. :D :D
 
Jag kan tipsa om hunduppfödarens handbok. Den ges ut av ICA-förlaget och är uppskattad av många uppfödare.
 
Hunduppfödarens handbok är jättebra och heltäckande. Tycker även att Valpningsboken av Anne-Sofie Lagerstedt, som inriktar sig mer på just parning och valpning är bra och läsvärd.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska ringa veterinär och boka tid imorgon för kontroll men tänkte kolla här först. Kanske bara jag som är lite nojig. Min bostonterrier...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 676
Senast: Diabetikern
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
436
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
12 688
Fritid Är det någon som sitter på ett bra förslag? Ungdomen vill gärna läsa men tycker det är lite svårt. Hen har därför inte heller någon...
2
Svar
34
· Visningar
1 768
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp