J
JennyRBB
Har en fånghäst och har nu läst om Happy Hoof, någon som har erfarenheter av detta foder? Fungerar det el är det bara bluff?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en fånghäst och har nu läst om Happy Hoof, någon som har erfarenheter av detta foder? Fungerar det el är det bara bluff?
Jag har bara läst på deras sida.
Vad menar du men om det fungerar?
(Jag förstod nog inte riktigt meningen med fodret.)
Jag vet inte något om detta foder, däremot vet jag ett antal hästägare som använder ett fodertillskott från Equimins för fånghästar. Detta ska tydligen ha hjälpt dessa hästar något enormt, och ingen av dom har haft ett återfall på 3-5 år.
Jag minns inte namnet nu, men kan ta reda på det om intresse finns.
Jag vet inte något om detta foder, däremot vet jag ett antal hästägare som använder ett fodertillskott från Equimins för fånghästar. Detta ska tydligen ha hjälpt dessa hästar något enormt, och ingen av dom har haft ett återfall på 3-5 år.
Jag minns inte namnet nu, men kan ta reda på det om intresse finns.
Se där var den ju, det medlet som jag vet att man ger sina hästar fn.
Jag köpte ett foder från Irland som skulle "rensa systemet" och som jag gav till min fångponny. det fungerade iaf så länge hon åt det. Kommer verkligen itne på vad det heter nu, men jag kan kolla upp det?
Jenny
Vad var det för olja du gav då? min new forest rids 3-4 dar i veckan och har väldigt lätt att lägga på sig. Vilket skulle du välja olja och lucern el happy hoof?
Vad var det för olja du gav då? min new forest rids 3-4 dar i veckan och har väldigt lätt att lägga på sig. Vilket skulle du välja olja och lucern el happy hoof?