Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag inte förstår är att man inte höll pojken jääävligt långt borta från hunden om den redan gjort utfall.
*kl*
Nu får man ju inte så mycket info, men hunden kopplades ju tydligen efter första utfallet. Kul som hundägare att föräldrarna lät ungen valsa omkring kring hunden ändå.
Vad gör man om man står där med en kopplad hund och gör vad man kan för att förhindra olycka, och så anstränger sig föräldrarna inte ett skit...
Man blir förundrad över hur ansvarslösa föräldrar kan vara...
Hände på brukshundsklubb i Lidköpings trakten . Pojken blev tydligen biten i bakhuvudet . Hunden hade tydligen gjort utfall mot pojken tidigare Och var enligt polis svår att få loss .
Detta är vad jag minns från GT idag .
Hoppas att pojken slipper bestående men .
Trots detta vet jag att det visst finns stabila och underbara pitbulls men har bara träffat en enda, resten har varit hund agressiva för dom kommit i fel händer. Så nu skulle jag bara vilja komma hem till någon som har en gosig, stabil pitbull så rädslan och krampen i magen går över vid såna möten, blir så arg på mig själv men hundarna här i stan ser rent ut sagt livsfarliga ut när dom drar runt på sina ägare. Stackars hundar som kommer i fel hem.
Kom till Göteborg så kan du få träffa våran pitbullkorsning, han bodde hos en ägare som antagligen försökt använda honom till kamp då han är full av ärr. Men någon mer vänligt inställd hund till andra hundar har jag ej träffat. Han kryper ihop och slickar alla hundar i mungipan och slänger sig på rygg framför dem. Alla människor ska man pussa och leka med.
Men det blir ju så, alla människor går åt sidan när dom möter oss. Vilket är tråkigt då det är bra hundar med bra ägare.