Någon som målat Billy-hyllor?

diamonia

Trådstartare
Hur blev det, visa gärna bilder!

Funderar på att slänga på vitfärg på mina 4 olikfärgade och solblekta hyllor...
 
Sv: Någon som målat Billy-hyllor?

Jag har inte målat Billyhyllor, dock Leksvikhyllor eftersom min färg utgick. Men jag har sett målade Billyhyllor, bland annat en i engelskt rött (+vitrindörrar i samma färg). Supersnyggt. En annan hylla var målad i vitt med bakstycket i en avvikande british racing green/Josef Frank-grönt.
 
Sv: Någon som målat Billy-hyllor?

Jag har målat vita Billy-hyllor gröna. Nu har jag inte kvar dem, utan de är hos svärföräldrarna så jag kan inte ta bilder på dem. Ett tips är att efter du slipat dem är att använda vad min mamma kallar häftgrund, alltså en grundfärg som är lite "grov". Har man ingen sådan färg under så räcker det att man stöter i för att färgen ska flagna, jag vet det eftersom jag inte använde det på datorbordet.
 
Sv: Någon som målat Billy-hyllor?

Jag har målat en billy-hylla svart. Målade med nån svart träfärg på ramen/hyllorna. Maskade och spraymålade planeter/rymden i den övre halvans "rygg". Det blev skitsnyggt, helt utan den svenska blygsamheten! Den ligger på tippen sedan några år nu och jag har väl inget bildbevis tror jag... Ne, hittade inget i datorn.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: tanten
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: cewe
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
866
Senast: Bison
·
Hemmet Jag insåg ,efter ett besök hos kompis med mysig altan, att anledningen till att jag inte är så ofta på altanen nog beror på att den...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp