Någon som provat inhalator för häst?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare miisen80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 6 103
Sv: Någon som provat inhalator för häst?

Jag är verkligen jätteledsen för er skull!
Vet inte ens vad jag ska säga...
Du kämpade verkligen på och du gav henne den hjälp hon behövde!

Massor av kramar från oss!

Då var denna sagan slut :cry:
Det gick så bra det kan gå, hennes hemmavet kom och gav en lugnande spruta sen gav jag henne en sista kram och gick en bit bort, sen small det... Kikade fram lite försiktigt och såg då vet och han som sköt sitta på huk och klappa henne, hon hade öronen framåt. En fin sista bild av sin älskling.
Det gjordes i hennes hage med polarna runtomkring, allt enligt mina önskemål.
Känns skönt att det är över och att det gjordes innan hon blev alltför dålig. Nu är det bara en enorm saknad att jobba med för min del.
Jag vet att gjorde det enda rätta och hade inte kunnat förhindra det på något vis i världen.
Ska komma ihåg henne såhär:

Sommaren 2005
13968164.jpg

Vad fin hon var! Jättesöt! Och fräsch för att vara lite till åren!

Jag är verkligen ledsen för din skull och det måste vara jättetungt just nu. Samtidigt känner man ju själv när det är dags och när ens häst är redo...du gjorde verkligen vad du kunde...
Skönt för henne att hon fick somna in hemma med kompisarna och med dig, lugnt o tryggt.

Du har henne alltid med dig, glöm inte det!
Tröstkramar

Ingen risk att jag glömmer henne, vi fick 13 härliga år tillsammans.
Tapprare och gladare häst finns nog inte, så otroligt positiv till allt.
Saknar henne så....:cry:

Nej, jag menar inte att du glömmer henne...och jag förstår att det känns tomt...

Men jag tror alltid att man bär med sig dem man älskar och att de på så sätt alltid är hos oss, även om de fysiskt inte är här...och jag känner att jag på ngt sätt är hos de som jag förlorat... det var det jag menade med att hon alltid är med dig...

Det var bara det jag ville trösta dig med...men det finns liksom inget man kan säga, det gör ju inte det...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
714
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: Lavinia
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 148
Senast: Mint
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Mary_Oh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka