Någon som sett detta täcke??! Hjälp!

earthborn

Trådstartare
Hejsan!

I falsterbo sprang ja förbi en liten affär som jag senare fått reda på kursade efter falsterbo. De sålde ut de vackraste täckena ja sett.
det ja specifikt tänker på är ett vinrött i mockaliknande tyg med beige detaljer och en bred mysigt krage i teddy. Helt fantastiskt täcke och jag föll pladask. Men det fanns bara i storlek 135 å min häst har 145-155 så ja antog att det inte skulle passa, tog reda på märket och tänkte att jag skulle gå hem och beställa det på nätet i rätt storlek istället. Men hittar det inte någon stans!:confused: "Horserider" tyckte jag det stod. Men min kompis säger "horse and rider"..så Något av de hette märket!

Snälla hjälp! Nu går ja runt å kan inte hitta något täcke alls som ja tycker är fint nog längre. Det enda jag tänker på är detta täcke. Å gud vad ja ångrar att jag inte köpte 135 å provade.:cry: Men gjort är gjort. Men det måste ju finnas fler hästtokiga människor därute som sprungit förbi samma affär eller som sett något liknande?!

Ta hand om er!
:bow:
 
Sv: Någon som sett detta täcke??! Hjälp!

lurer nesten på om jeg har et ubrukt slikt dekken liggende i kjelleren, kjøpte det for noen år siden men har ikke hest for tiden så det har bare ligget der.

kan se om jeg får tatt noen bilder og sjekket navnet på det etterpå hvis du vil ?
 
Sv: Någon som sett detta täcke??! Hjälp!

er det dette bare med beige detaljer ?

dekken1.jpg


dekken2.jpg


dekken3.jpg


dekken4.jpg



mokkalignende utside og fullforet med fiberpels, en enkelt magestropp og halesnor



ser comfort zone har et lignende også.
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som sett detta täcke??! Hjälp!

Har ett sådant fast marinblått vad bättre är jag har kvar orginal förpackningen och lapparna i den Horse&Rider är märket, på taggen står en webadress som dock inte är i funktion horseandrider.nu såg däremot att det finns en med samma namn fast .se i slutet tyvärr kunde jag inte kolla om det faktiskt är samma saker där då min router klyddar som sjutton så hänger sig för sidan med täcken är tungladdad.
 
Sv: Någon som sett detta täcke??! Hjälp!

Det är snarlikt mitt men inte samma, mitt har sneda snabbknäppningar fram typ HWs men det kan ju ha ändrats sen jag köpte mitt.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 487
Senast: Åsa A
·
Utrustning Behöver lite hjälp... Har en häst som är knappt 160 hög, kort och ganska tunn (tänk fullblod med mkt kort rygg ;)) som jag behöver...
Svar
7
· Visningar
1 883
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Ja, vad ska man köpa? Jag har provat en mängd olika täcken men nästan alla sitter tight över bogarna. Han är ett ganska grovt halvblod...
Svar
16
· Visningar
1 764
Senast: minda
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 239
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp