Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Sv: Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Gör ett nytt försök och söker igen till nästa kurs! Ska skicka in ansökan i tid denna gången! Någon mer som söka söka?
 
Sv: Någon som ska söka unghästutbildningen på flyinge?

Tanken har slagit mig, verkligen! Har även funderat på Hippologen. Men är inte säker på någonting alls just nu :p Har för tillfället tagit ett studieuppehåll från Civilekonomprogrammet för att käna efter vad det är jag vill, och kommer hela tiden tillbaka till hästeriet. Men så funderar jag på vilken som är den bästa vägen att gå. En utbildning i grund och botten är ju heller aldrig fel.
Hmmm.....!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är åter i arbetslöshetsträsket och ska söka jobb. Samtidigt är jag sjukskriven 50%. Det är svårt att hitta jobb ö.h.t. att söka...
Svar
6
· Visningar
793
  • Artikel
Hästnyheter Förra året gjorde han debut som testryttare i Flyinge och nu är världsettan tillbaka. I helgen ska Henrik von Eckermann sitta upp och ge...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Rie
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu är annonsen ute om ny vd för Flyinge och Strömsholm, efter att Christina Rosell fick lämna tjänsten med omedelbar verkan i slutet av...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp