Bukefalos 28 år!

Någon som ska till Årekärr 28-29?

P

Plingplong

Jag och min medryttare ska på kurs med SC nästa helg. Finns det någon chans att få se nåt Bukefolk där?
 
Mig tex. Ska dock inte rida. Vi har tillräckligt med kurser och träningar att lägga pengar på i höst :D

Rödblont hår och en labret (piercing i läppen). Borde vara rätt lätt att känna igen ;)
 
Och mig. Med pålle. Islandshäst. Vi är inte så snajsiga, men har kul ändå.

Vad har du för häst. Och är du görskicklig? Är nämligen en smula nervös :smirk:

OlleAtlas
 
Sv: Någon som ska till Årekärr 28-29?

Görskicklig?? :D
Nix, det skulle jag verkligen inte kalla mig...
Vi fick inte någon ridplats, så vi kommer som fotfolk. Ska bli jättekul!! Lite svårt kommer jag nog ha att hitta dit dock.. Är inte riktigt haj på området...
Hoppas att ni lär er massor!
 
Sv: Någon som ska till Årekärr 28-29?

Hejsan!

Om det är nån som är osäker på vägen så slå mig en plingplong :rofl: så kan jag guida er!
Håll tummarna för att vädret är bra...

MVH/Linda B
 
Sv: Någon som ska till Årekärr 28-29?

Japp, men inte är vi någe skickliga inte. Från grund och botten :D Har vi tur släpper S iväg oss i trav :rofl:

Vi ses där!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: Silver Girl
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 583
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 798
Senast: cherie
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Tvillingdräktighet

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp