Någon som tävlade i WRU:s Roslagsstoppet

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Maria71
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 915
M

Maria71

Var på min första tävling förra helgen:laugh:. Tävlade i E-klass Western Pleasure. Vi gick till 2:a omgången och kom på 9:e plats av 16 tävlande. Jag är jättenöjd och Cheili min häst skötte sig otroligt bra. Nu har jag tagit det första steget in i tävlingsvärlden och längtar redan till nästa tävling. Var det någon annan som var där och vill berätta hur det gick för er?

Sv: Någon som tävlade i WRU:s Roslagsstoppet

Vi var där jag och min lilla Chili. Vi kom på andra plats i alla tävlingar på E nivån.
Trots att det bara var vår andra tävling :)

Vi blec så bitna att vi var i väg nu i fredags också.
Men gick in på D nivå denna gång och vann 1 klass o hamnade 4 i den andra.
Så jag är supernöjd :laugh:

Låter som du blev biten? Planerar kanske inför nästa ;)

hehe jag var där men ska nu lägga westerntävlandet helt på hyllan för det gick så superdåligt... min häst har inte rätt psyke och jag har inte rätt psyke för att sitta och nöta, nöta, nöta... då finns det andra saker vi båda tycker är roligare ;)

Vad startade du i och hur gick det? Jag hade anmält mig till trailen men blev sjuk och kunde inte vara med. Fast jag tror inte det blir så mycket tävlande för min del på ett tag. Min häst måste på uppfostringsanstalt ett tag först.

Gud vad duktiga ni är:banana:. I vilka grenar tävlade du??
Vart var du och tävlade nu i helgen??

Själv är jag bara på E-nivå än så länge och det finns inte så många tävlingar på den nivån. Skall ut på en i september i alla fall.

Ni är också duktiga :) bara att se till att ha roligt undertiden också :laugh:

Vi tävlade i Pleasure, Horsemanship o westernriding men på E nivå vi också ;)
Så vi måste ha tävlat mot varandra...

I helgen tävlade vi faktiskt D nivå, fick något fnatt i sista stund o valde bort E.
I Horsemanship vann vi faktiskt, 4 i pleasure o oplacerad i westerriding. Vi råkade ta fel galopp :crazy:

Syns säkert i September

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 998
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 136
Hästvård Börjar med att skriva att jag undanber påhopp, samt råd att åka till veterinär, för det kommer jag givetvis att göra. Detta är endast en...
Svar
12
· Visningar
1 971
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka