Någon som vet något om CliffBarnsbys sadlar?

Sv: Någon som vet något om CliffBarnsbys sadlar?

Men det är ju inte säkert att det ens är en Skelton, och det är inte heller säkert att modellen är likadan nu.
Jag kan inte veta vilken passform sadeln har utan att ha sett den, och jag har inte provat alla CB modeller.

Sadeln du visade är nog en Raven VSS, allround mot hopp. Men om den har samma passform som Skelton vet jag inte.

pv93: Jag går efter vad som står på CBs hemsida, och jag tror det är det som trådskaparen ville veta.

Liknande trådar

Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
747
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
870
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?