Nagon som vet vilken väska?

Inglorion

Trådstartare
Argh jag ar sa arg pa mig sjalv, och pa datorn for att den sakcade ihop sa att sidan inte sparades.

Men hittade for nagon vecka eller tva sedan den perfekta julklappen till makens syster. Det fanns ryggsackar, handvaskor, necessar osv i olika fargbottnar i en legoplatta stuk (men mjuk). Dar man kunde byta/bygga upp motiven pa framsidan. Dessa utgjordes av sma fyrkanter (sag ut ungefar som legobitar men var mjuka).

Jag tror att det var pa detta forum jag sag lanken, men det kan lika gjarna vara pa fejjan/geekologie eller nagot annat random. Tyvarr! for nu ar det svart att bestamma sig for nagot annat :crazy:

hjalp!
 

Liknande trådar

Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 072
Övr. Hund Jag rakade titta pa Engelsons hundforar klader nar nagon har pa Buke namnde den jackan. Nu ar jag nog lite kar. Jag vill ha en lila...
Svar
6
· Visningar
733
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 629
Hundhälsa Det har ar en artikel jag sag i dag. Tyvarr ar den pa Engelska, men om det ar nagot speciellt nagon undrar sa kan jag oversatta...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
15 587
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp