Någon som vet...

Poxz

Trådstartare
...vad det här är?

bartuva.jpg


*nyfiken*
 
Sv: Någon som vet...

Nej, jag tror inte det.

De växer längs ett motionsspår mitt ute i skogen, och det enda "bärlika" som finns i närheten är rönnbär och vildhallon (ja, blåbär och lingon med förstås).

Trodde det var små hallonplantor i våras, men tyckte inte löven stämde riktigt. Och så kom ju de här bären nu också.
 
Sv: Någon som vet...

Jag satt och tänkte en bra stund innan jag tryckte på "Posta snabbsvar", var inte helt säker på att stenbär var ett korrekt namn, och inte bara ett dialektalt ord.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ser att det finns folk som kan klippa sitt hår själva? Hur lyckas man klippa i nacken? Luggen går ju, men resten? Uppriktigt nyfiken.
2
Svar
25
· Visningar
1 016
  • Omröstning
Hemmet Letar efter mitt nästa boende och blir lite nyfiken på hur ni hade resonerat om ni hade varit köpare. Motivera gärna ert svar :)
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Har vi mer psykisk ohälsa i samhället idag, eller har den bara blivit synlig och behandlas? (utgår från västvärlden) Vad tror ni är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 391
Senast: Stekspaden
·
Juridik & Ekonomi Om någon här sparar i stabila utdelningsaktier vilka sparar ni i ? Jag vill öka mitt innehav i detta och är därför lite nyfiken på vad...
Svar
10
· Visningar
780

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp