Någon som vet...

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Poxz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 930

Poxz

Trådstartare
...vad det här är?

bartuva.jpg

*nyfiken*

Sv: Någon som vet...

Nej, jag tror inte det.

De växer längs ett motionsspår mitt ute i skogen, och det enda "bärlika" som finns i närheten är rönnbär och vildhallon (ja, blåbär och lingon med förstås).

Trodde det var små hallonplantor i våras, men tyckte inte löven stämde riktigt. Och så kom ju de här bären nu också.

Sv: Någon som vet...

Jag satt och tänkte en bra stund innan jag tryckte på "Posta snabbsvar", var inte helt säker på att stenbär var ett korrekt namn, och inte bara ett dialektalt ord.

Liknande trådar

Fritid Vintern närmar sig och det kan bli svårare att komma ut i skog och mark. Har länge funderatpå att ställa en motionscykel i uthuset...
Svar
19
· Visningar
933
Senast: vakulina
·
Fritid Måste köpa ny hjälm för den jag har har gått sönder. På moderna hjälmar finns det visir. Hur funkar det med skidglasögon? Jag gissar att...
Svar
12
· Visningar
458
Senast: Fetaost
·
Fritid För att få en distraktion från RL så tänkte jag hitta några trevliga icke-politiska discord grupper. Men, hur fasiken gör jag för att...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: skiesabove
·
Hemmet Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har...
Svar
13
· Visningar
900
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka