• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 561
K

knasenknas

som har sytt transport skydd och fleccetäke till shettisar?
om det är någon snälla kan "du" inte ta dej tid att skriva ner hur du gjorde, ska på utställning snart och jag vill ju inte att mina pollar ska skada sig. :confused: :crazy:

Sv: någon?

Jag hade en sådan tur att jag hittade en sorts bandageskydd på hööks och dom ser ut som ofodrade transportskydd i nylob med fyra kardborr på varje så jag kapade av dom i lagom längd och klädde dom med fleece och lät fleecen vara längre upptill så att jag kunde vika ner det och sy en som på utsidan så att det blev som en fleecekant där.......
Men vi brukade köra shettisen utan för hon var oskodd för det mesta.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 203
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur