• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kråkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 945
Sv: någon..

frank baines kan jag utläsa på sadeln.. om det ger nå tips.. ?

Diabolical_Kitten skrev:
Jaha, nu vet jag!

http://www.balanceinternational.com/saddles_saddles.html#matrix

Märket sys av Frank Baines men är inte FB. De har nåt speciellt med deras bossor och sådär... Verkar vara väldigt fina sadlar!

jo, man kan flytta bossorna som man vill.. finns det ingen svensk sida om dom sadlarna? skulle vilja ha lite mer fakta om dom :)
visseligen har jag redan köpt den :p (hade ut en sadelprovare i helgen och det var den som passade min lilla "tunna" bäst. hon är liten, rund "läs fet", ingen manke och kort rygg :D )

Vem köpte du den av? Jag ahr eltat efter en svensk ÅF men itne hittat :crazy:

Det finns ingen svensk sida som jag har hittat. Vad kostade din sadel?

jag köpte den av Tommy Persson, Lädermakare från Lomma i Skåne..
14000:- betalade jag för en lätt beg, nypriset låg på ca 21 000:- :eek:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 911
Senast: Görel
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 125
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
265
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?