Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har de senaste dagarna (sen igår?) märkt att datorn har blivit rätt seg att använda (när det gäller internet) och idag när jag startade datorn och loggade in på min användare åkte jag direkt in i Windows-mappen istället för att hamna direkt på skrivbordet som man brukar göra.
Dessutom hade Aktivitetsfältet ändrats om.
Jag körde då Ad-aware som hittade 109 objekt! En del Tracking Cookies som brukar finnas där varje gång jag kör programmet, men även en hel del annat med Risk Level: High. När jag sen försökte ta bort dem dök den här rutan upp.
Jag har nu kört Ad-aware ett antal gånger utan att filerna går bort så är det någon som vet vad ska jag göra för att få bort vad-det-nu-är?
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Har i dagarna ägnat mig åt att klippa ihop en musikvideo på ca 4 minuter, och jag har till min stora irritation noterat att såväl datorn...