Något i munnen/halsen

Tualma

Trådstartare
Men för i helvete. Hunden kom upp och väckte mig nu. Han är tydligt besvärad. Har något som fastnat i munnen/halsen. Han gräver med tassen i munnen. Det kan vara en liten hornflisa från stallet. Han är urbra på att leta upp de allra minsta som jag missat och gömma dem för att hämta och tugga på senare. Inget synligt blod...Måste jag åka in akut i natt?
Lite dålig på analys och beslut just nu....
 
Men för i helvete. Hunden kom upp och väckte mig nu. Han är tydligt besvärad. Har något som fastnat i munnen/halsen. Han gräver med tassen i munnen. Det kan vara en liten hornflisa från stallet. Han är urbra på att leta upp de allra minsta som jag missat och gömma dem för att hämta och tugga på senare. Inget synligt blod...Måste jag åka in akut i natt?
Lite dålig på analys och beslut just nu....
Ha! Jag fick ut den! Det var mycket riktigt en hornflisa i munnen!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 324
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 117
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 488
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp