Något stör på Föräldraforumet ??

Mynta2

Trådstartare
Varje gång jag kollar inlägg på föräldraforumet så blir det felmeddelande efter ett tag, och IE måste startas om. Varför bara just på det forumet ? Inget annat. Vad har det forumet för speciallitet min dator inte klarar av ? Något ligger ju och stör...men hur tar man reda på det ? Och varför bara 1 forum av alla som finns här på Buke ? Kan Flash ha något med saken att göra då flash inte funkar som det ska hos mig samt att jag INTE kan hämta hem Flash igen, utan att det blir felmeddelande.

Ni vet den där rutan som kommer upp: Skicka felmeddelande eller inte är det som kommer upp.
 
Sv: Något stör på Föräldraforumet ??

Byta webläsare hjälper inte. Jag har försökt. Mozilla förässten går såå himla segt också. Tar evigheter att bläddra mellan sidor. Ok, får väl stå ut med detta då. Antar det är nån speciell reklam som stör.
 
Sv: Något stör på Föräldraforumet ??

Det var konstigt, då verkar det som om du har något datorbekymmer. Men jag tycker inte du ska ge upp redan.
 
Sv: Något stör på Föräldraforumet ??

Tack för svaret. Ja, datorproblem har jag, men då kan man ju undra varför det bara krånglar på föräldraforumet ?!..Konstigt. Undrar villken reklam eller program eller vad som ligger just där ?!
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 965
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 007
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 204
Senast: TinyWiny
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 908
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp