Några fler nattugglor?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 414

Mirre

Trådstartare
Kan inte sova och funderar på om jag ska gå ner eller ligga kvar.
Hoppas sonen sover länge i morgon, kanske får man sova lite på morgonen alla fall.

Någon mer vaken?

@BernT ja, fördelen med att bara ha stora sonen hemma är att det gör inget om man slumrar på soffan lite. Han kan sysselsätta sig utan att göra massa tok :p

Jag är inne på min femte natt på jobbet av sju, så jag är vaken ett tag till!
Har sovit jättedåligt idag, men ändå har det gått bra att jobba - kanske för att jag åkte och tränade trots tröttheten.
Hoppas på att få sova bättre nu men det lär väl vara galet varmt i sovrummet och en vovve som tycker att matte ska vakna!

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 139
Senast: Rosett
·
Småbarn Hej, Önskar lite input här men om ni ska döma och ge kommentarer om hur taskigt det är att inte låta barnen sova med föräldrar kan ni...
Svar
17
· Visningar
1 140
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 255
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 952
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31