Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är 15 v gamla nu, och ja - alla dessa är hemma. Mycket strul med hanhundsägaren i Rumänien, gör att dom inte kan säljas riktigt än tyyvärr..
Jag som har tyckt länge att det inte förkommer tillräckligt med hyss här hemma med Lugna Loka tycker att denna stiliga lillskit gärna får komma hem och gräva i mina väggar...
Sjukt sugen på monstervalp.![]()
Jag som har tyckt länge att det inte förkommer tillräckligt med hyss här hemma med Lugna Loka tycker att denna stiliga lillskit gärna får komma hem och gräva i mina väggar...
Sjukt sugen på monstervalp.![]()
Du är ju inte klok...
Jag kan skicka över min lilla skit en vecka om du vill ha lite action!
Äsch, det är ju något man får räkna med som uppfödare! Visst är det mycket jobb, men samtidigt så är det underbara små valpar som jag ser utvecklas för varje dag som gårDet är mest för deras skulle som jag är glad över att allt ordnat upp sig nu så att dom kan säljas, för dom behöver ju ännu mer tid och träning än vad jag kan (Hinner) ge till varje enskild individ.
Men dom är rätt så mysiga att pussas med, så oftast glömmer man bort hålet i väggen och ser bara hur dom blir komplett överlyckliga för att bara få vara nära en..
Nej, skogstrollet är inte klok någonstans! Jag kan också erbjuda ett stycke vilddjur om det skulle passa.