Några huvudbilder...

Sv: Några huvudbilder...

Ja, dom är supersöta när dom sover! :D Annars så... Tittar jag på hålen i väggen, dom trasiga listerna, det numera mörkare parkettgolvet, dom krafsade tapeterna, samtidigt som jag ser en valp så... Njae.. :angel: ;)

Dom är 15 v gamla nu, och ja - alla dessa är hemma. Mycket strul med hanhundsägaren i Rumänien, gör att dom inte kan säljas riktigt än tyyvärr..

Oj 9 st 15 veckors amstaffvalpar inne plus ett par vuxna hundar :eek: du har fullt upp förstår jag :D

Gissar att det strular med pappren på hanhunden så att du inte kunnat få de registrerade? Vilka är ff osålda?

Haha, jag kanske inte ska ha ngn valp vid närmre eftertanke, det är så lättsamt med vuxna hundar :P

Trist med strul! Fast förstår att du vill ha allt i ordning innan dom sprids över landet!

Har du ngn bild på pappan?? Vore jättekul att se! Annars får du gärna bjuda på fler bilder på fiiina moony

Jag ska ladda upp bilder på fadern imorgon, så att du får se. Han är ungefär en manlig kopia av Moony :p

Hon är en liten prinsessa av stora mått! Ska sova på kudden hos mig varje natt, klär superbt i rosa strasshalsband och tror att hennes åsikt är viktigast i världen :D

blogg

Jag som har tyckt länge att det inte förkommer tillräckligt med hyss här hemma med Lugna Loka tycker att denna stiliga lillskit gärna får komma hem och gräva i mina väggar... :love:

Sjukt sugen på monstervalp. :o

Jag som har tyckt länge att det inte förkommer tillräckligt med hyss här hemma med Lugna Loka tycker att denna stiliga lillskit gärna får komma hem och gräva i mina väggar... :love:

Du är ju inte klok... :p
Jag kan skicka över min lilla skit en vecka om du vill ha lite action!

Han är ingen monstervalp ju :love: En av dom mer försiktiga valparna, som gärna pussas, busar med en och äääälskar att sova i sängen! Han är rätt så kaxig med 8 syskon som backar upp honom, men väldigt lugn och timid ensam.

Han är en av dom två snyggaste i kullen, helt perfekt rent exteriört sett, än så länge. En riktig dreggelhund! :D

(Och lyssnar till det mesiga namnet Bronxie, självklart sagt med bebisröst... Bronx är dock hans riktiga namn, haha.)

Du är ju inte klok... :p
Jag kan skicka över min lilla skit en vecka om du vill ha lite action!

Nej, skogstrollet är inte klok någonstans! Jag kan också erbjuda ett stycke vilddjur om det skulle passa.

Bebben;

Jag lider med dig. Vilken jobbig situation. Söta valpar eller ej - jag hade verkligen inte uppskattat att sitta med så många valpar i den åldern. :eek:

Äsch, det är ju något man får räkna med som uppfödare! Visst är det mycket jobb, men samtidigt så är det underbara små valpar som jag ser utvecklas för varje dag som går :love: Det är mest för deras skulle som jag är glad över att allt ordnat upp sig nu så att dom kan säljas, för dom behöver ju ännu mer tid och träning än vad jag kan (Hinner) ge till varje enskild individ.

Men dom är rätt så mysiga att pussas med, så oftast glömmer man bort hålet i väggen och ser bara hur dom blir komplett överlyckliga för att bara få vara nära en..

Äsch, det är ju något man får räkna med som uppfödare! Visst är det mycket jobb, men samtidigt så är det underbara små valpar som jag ser utvecklas för varje dag som går :love: Det är mest för deras skulle som jag är glad över att allt ordnat upp sig nu så att dom kan säljas, för dom behöver ju ännu mer tid och träning än vad jag kan (Hinner) ge till varje enskild individ.

Men dom är rätt så mysiga att pussas med, så oftast glömmer man bort hålet i väggen och ser bara hur dom blir komplett överlyckliga för att bara få vara nära en..

Vad bra att du ser det så! :) Jag antar att det är därför du är uppfödare och jag gärna avstår sådant... :angel:

Lycka till med försäljningen. Jag är glad att du fått ordning på reg.papprena.:bump:

Hihi, muskler har han redan :D Rumpan börjar biffa på sig, och man kan se lite "bullar" framme vid bogarna också. Han kommer dock aldrig att se lika kraftig ut som Benjamin exempelvis, för dom har helt olika typer!

Men han blir nog relativt stor ändå, eller mer högrest ska man kanske kalla det. Han är mycket lik sin pappa, men har lite mer massa och substans i kroppen redan nu.

undertaker3.jpg

Jisses vilken snygg hund!!! Han är nästan ännu finare än mamman!!! Om man skulle köpa hund efter utseendet skulle jag garanterat ha en sådandär amstaff!!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
21
· Visningar
983
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
21
· Visningar
1 414
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 506
Senast: attheedge
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 057
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Husky från USA, tips och råd m.m
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025