Naked attraction

Jag har sett några avsnitt av originalet och upplever det vara relativt stor spridning på ålder, kroppshydda, proteser osv. Hela programidén är ju att gå bakvägen i dejting, se någon naken först och se om fysisk attraktion är allt eller ej.

Inget i programmet som jag uppfattat det menar på att x eller y inte är menat för kärlek.
 
Jag har sett några avsnitt av originalet och upplever det vara relativt stor spridning på ålder, kroppshydda, proteser osv. Hela programidén är ju att gå bakvägen i dejting, se någon naken först och se om fysisk attraktion är allt eller ej.

Inget i programmet som jag uppfattat det menar på att x eller y inte är menat för kärlek.
Delvis KL

Just det här med fysisk attraktion tror jag att jag hade haft väldigt svårt att känna i en sådan där situation, oavsett kroppsform och utseende. Har extremt svårt att tänka mig att jag skulle bli supertänd på någon av att se deras kropp i skarpt TV-ljus och en i övrigt väldigt "steril" miljö, hur snygga de än var!

Nä, ju mer jag tänker på det desto konstigare blir det :wtf:
 
Delvis KL

Just det här med fysisk attraktion tror jag att jag hade haft väldigt svårt att känna i en sådan där situation, oavsett kroppsform och utseende. Har extremt svårt att tänka mig att jag skulle bli supertänd på någon av att se deras kropp i skarpt TV-ljus och en i övrigt väldigt "steril" miljö, hur snygga de än var!

Nä, ju mer jag tänker på det desto konstigare blir det :wtf:

Otroligt märkligt!
 
Sätt både den brittiska versionen och den Norska, och ja jag vet inte. Men att alla människor attraheras av olika saker? Det händer ju även utanför tv rutan. Tar inte programmet speciellt allvarligt 😅
 
Jag tycker att hela konceptet känns så otidsenligt. Den här typen av program hade passat bättre på 90-talet när Malena Ivarsson hade sin Fräcka Fredag och kabeltv-kanalerna visade porr på nätterna. Vilken är målgruppen tro? Pubertala personer som tycker att nakna kroppar är jättekittlande och snuskgubbar/tanter? Jag har lite svårt att se vilka som annars skulle intressera sig för programinnehållet, SÅ märkvärdigt är det faktiskt inte att se en massa nakna kroppsdelar och dejtingprogram går det 13 på dussinet av.
 
Jag tycker att hela konceptet känns så otidsenligt. Den här typen av program hade passat bättre på 90-talet när Malena Ivarsson hade sin Fräcka Fredag och kabeltv-kanalerna visade porr på nätterna. Vilken är målgruppen tro? Pubertala personer som tycker att nakna kroppar är jättekittlande och snuskgubbar/tanter? Jag har lite svårt att se vilka som annars skulle intressera sig för programinnehållet, SÅ märkvärdigt är det faktiskt inte att se en massa nakna kroppsdelar och dejtingprogram går det 13 på dussinet av.

Det är väl samma folk som tittar på Paradise Hotell och liknande program som tittar på Naken Attraction.
 
Jag kan se de allra flesta tv-program, men detta var inget jag vill slösa någon tid på. Visste inte att det fanns förrän jag zappade igenom tv kanalerna och råkade se detta, ett par minuter och sedan var det dags att byta kanal till vad som helst som var bättre. Jag fann inget nöje i det programmet. :wtf: Tur att det finns något för alla. :up:
 
Naked in the jungle fast utan kryp då. Jag vet en 80+ tant som tittar på det, låter helt ointressant i mina öron.
 
Har enbart sett klipp ifrån programmet i utländska upplagor, och är inget jag känner hör hemma i vår tid.
När det gäller dejting idag är folk så utseendefixerade. Till viss del är kroppen viktig, absolut. Men personligheten är ju verkligen det man blir kär i.

Nej jag tycker såna här program bara bidrar till kroppshetsen och utseendefixeringen vi har, låt folk vara som de är istället och lägga fokus på viktig saker. Det är redan för många som mår psykiskt dåligt över sina kroppar eller utseende.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp