Bukefalos 28 år!

Naken man på badstrand

Personligen hade jag inte brytt mig i den bemärkelsen att jag är ganska obrydd när det gäller nakenhet. MEN. Det där är olagligt och jag bryr mig om lagar. Så jag hade sagt till gubben att hej, det där är inte ok så nu ringer jag polisen.

Jag hade nog även tagit en selfie och råkat få med gubben på bild av misstag. Inte för att man skall ta kort på främlingar som glömt kläderna hemma men om kompisen eller hens barn badar på samma plats kan det ju vara bra att ha koll på om den kläd-glömska gubben är en repeat offender så att säga.
 
Det är faktiskt i sig inte olagligt att solbada naken även på vanliga badplatser, det beror på hur det görs men beroende på situation kan det komma att räknas som sexuellt ofredande alternativt förargelseväckande beteende och det får man inte hålla på med enligt Brottsbalken.
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 413
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 336
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 757
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp