nakenråttor/möss

wtf

Trådstartare
hur pass utvecklad är den aveln?
såg både råttor och möss igår på en djuraffär som va nakna, den musen jag såg var nog inte som den skulle, ena ögat var mycket större än det andra! skitläskigt... :crazy:

Sv: nakenråttor/möss

hur pass utvecklad är den aveln?
såg både råttor och möss igår på en djuraffär som va nakna, den musen jag såg var nog inte som den skulle, ena ögat var mycket större än det andra! skitläskigt... :crazy:

Möss vet jag int mycket om, men råttor finns ju en art som faktiskt heter nakenråttor, men det är ju inte det som avlas på i tam-miljö, de är ju blinda fula saker, faktiskt tycker inte ens jag de är gulliga jag som älskar råttor. Men man har börjat avla på nakna tamråttor, men det säger ju sej självt att man inte ska avla på genetiska misstag, tycker iallafall jag. Jag tycker inte man ska avla på dumbo heller, det känns inte rätt...

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 275
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 255
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka