• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare _jossan_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 917
J

_jossan_

... kissen måste få ett namn snart!! Har läst en massa gamla trådar, men inte hittat nåt passande ännu... Lite nya förslag kanske? :)

Han är en väldigt kaxig och bestämnd herre, så gärna något som anspelar på det. Eller nåt som har med alkohol att göra. Har funderat på Smirnoff, Smirre... Tycker det är ganska sött. :love: Tyvärr har jag inte riktigt medhåll här hemma :confused:
Så, några nya idéer?! :bump:

Smirnoff är ett av mina favoritnamn, har många gånger funderat på det namnet! Men det bidde en Chivas istället. :D

Vilken färg har katten?

Svårt att beskriva färgen riktigt, men han är lite ljust rödaktigt creamfärgad... :confused: och vit under magen, benen och bringan... Ungefär så...

Sööööt som få! :love: :love:

Nåt sånt, ja, fast lite svårt att se på den bilden...

Jisses vilken katt! :D :love:

Kallas det Cream när dom ser ut sådär? Är inte så hemma på kattens färger, :o fråga mej om hästars istället! :idea:

Lucifer är faktiskt fint! :devil: :D
Snuttis vore kanske lite för ironiskt :rofl:

Tarzan finns i funderingarna, liksom Curry.
Men Razze tror jag nog inte det blir!! :o

Kanske inte razze tänkte inte så mycket på det när jag skrev :o men Oliver kanske passar bättre eller kanske Leo

Ja, färgen heter creme (inte cream, det heter det på engelska).
Och det är förstås svårt att jämföra en korthårig katt med en perser, men ändå.

Föstog att du inte riktigt menade vad du skrev! :D
Oliver och Leo är för snälla namn för min smak...

Förra kissen hette för övrigt Miss Wacky :D

Okey, creme! Det är nog så han ser ut, ska ta å fixa lite bilder i helgen tänkte jag! =)
Men persern du visade var verkligen vacker! :love:

Hon tillhör en av mina kompisar. Lill-Fixan heter hon, och hon är en rikigt bstämd liten dam! De brukar raka ner henne i pudelklippning, astufft! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 548
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 924
Katthälsa Jag behöver hjälp med vår Loke nu. I somras hade vi katterna ut lite på altanen. Visade sig då att det går en hankatt i området som...
Svar
4
· Visningar
1 817
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka