Bukefalos 28 år!

Min kise - som heter Snuttis - får mig ibland att tro att han är :devil:'s lilla medhjälpare. :devil: :rofl:

dom kan vara förädiska! *skrattar*
min elva veckor gamla lilla kille har redan satt en av våra stora golden på plats, hon är livrädd för honom! :devil: :D
 
Kan det inte bli något ur typ Lejonkungen Simba Scar Timon Pumba och allt vad de nu heter.

Naah... Vill ha ett häftigt namn.... Det enda av dessa som skulle funka är kanske Scar, men han ÄR ju riktigt elak... :crazy:
 
DUUUKTIG kise!!! :love: *klappar på uppmuntrande* :D

javisst *skrattar*
nu har hon börjar med samma sak som hon gjorde när förra katten oxå körde med henne. så fort katten är på säkert avstånd, på en annan våning vill säga, tuggar hon sönder allt katten rört vid! :D :D
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har varit helt ledig från mitt jobb i snart ett år, och har ungefär en månad kvar tills jag ska börja jobba. Nu är barnen ett...
Svar
13
· Visningar
1 612
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 456
Hundhälsa Hej! Söker lite tankar och input kring situationen som uppstått här hemma. Min syster och man (och i praktiken även jag eftersom jag bor...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: Dandylinn
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 857
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp