Namnbyte - vad fixa?

Ska du ha dubbla namn så vill jag bara inflika att du troligen aldrig får det helt flytande. Jag måste konstant påminna företag etc om mitt första efternamn om jag vill ha det rätt....
 
Ska du ha dubbla namn så vill jag bara inflika att du troligen aldrig får det helt flytande. Jag måste konstant påminna företag etc om mitt första efternamn om jag vill ha det rätt....
Hur menar du helt flytande?
 
Noooo är de? Say it isn't so! Jag orkar inte med krångel.
Jag har fortfarande mitt gamla efternamn på SAS bonuskort för att de är så anala. Mitt Amex som är kopplat till kortet bytte snällt namn av sig själv och ploppade automagiskt ner hemma i brevlådan. Men se SAS ska minsann ha personbevis och en motivering till namnbytet. Stenålder!

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 647
Senast: MML
·
Relationer För någon månad sedan ringde min granne när jag var på jobbet och berättade att någon hade rivit ut och öppnat all min post ur mitt...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 881
Senast: Paddington
·
Hemmet Hej alla Har nyligen köpt hus med myyyyyycket att fixa innan det går att flytta in. Tänkte att det är säkert fler än jag som gjort...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
54 671
Senast: Diabetikern
·
S
Ekonomi & Juridik Gammal användare under nytt namn, vill inte gå ut för hårt om någon skulle känna igen mig. :cool: Jag och sambon har ett tag gått och...
2
Svar
37
· Visningar
9 574
Senast: Novalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Annonsera mera hundar 2
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp