Namnförslag!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Icka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 948
I

Icka

Behöver lite namnförlag på kissen som ska levereras om 2 veckor, just nu heter han Kailua i stamtavlan men jag kallar honom för Totte. Det känns lixom inte riktigt rätt att kalla en kisse på 1,5 kg vid 10 veckors ålder ett sånt "mesigt" namn!
Fram med lite coola namn. Kanske ngt i stil med Zeus eller Akilles?!

(Vet att denna tråden kanske skulle ligga på Katt-forumet men det är ju lite fler besökare här så ni får ursäkta.)

Sv: Namnförslag!

Har han något uppfödar namn, eller ska det bara vara ett orginellt och coolt namn?

Artemis
Ysatis
Diezel
Åskar
Zebulon
Vargtass (eller Katt-tass)
Whiskey
Taison
Sibelius
Sillen

Jaaa Diezel var coolt! Har funderat på att kalla honom Wazabi också...hmm...fler förslag?

Wazabi är häftigt.

Sambal Oelek/Olek :D

När vi ändå är inne på mat...;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 543
Senast: Praefatio
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 927
Senast: a1agnlju
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
2 004
Senast: cili
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är... 2
Svar
34
· Visningar
5 800
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka