panaccea

Trådstartare
vi får hem våran lilla Jack Russell-kille om två veckor,
men har jättesvårt för att komm på ett bra namn!

Vi vill att det ska vara lite ovanligt, så typ inget "fido" eller nått sånt tråkigt :p

sötnosen

kanske lite valp-tips?? (har iof varit runt o slukat i mig allt jag kan hitta på nätet :))

Oj jag gillar udda namn själv! :D

Bosse
Scheffield
Tjalle
Joppe
Ture
Torkel
Pjotor
Pekka
Mårten
Abbe
Greger
Wilfred
Elliot
Gordon
Hector

Kul med valp! :bump:

hhmm willow, tycker ni det e ett tjejnamn eller killnamn?

jag har hakat upp mig på att det är tjejjigt men sambon tycker det är killnamn och så heter tydligen nån dvärg det :p det är ett fint namn

min kompis jrt döpte jag till basil jack (basil till vardags). han avlivades tyvärr, men det är ett fydigt namn om jag får säga det själv :D JACK russel terrier och råttfångare = BASIL mouse (och pajas brazil jack cirkus)

Han såg ut som en Herbert tyckte jag men sambon sa absolut en Bosse. :p

Har ångrat mig!!! När jag läste Elinors tråd så är det absolut en Elliot. :love: :love:

tack för fina namn! står nu mellan Dollar, Zippo eller Nelson!

Nååå? vad säger ni? hjälp mig nu! :D

Ser ut som en Tiamo enligt mig!!

Italienska jättefina namn:
Birichino, (betyder busig)
Capitano, (Kapten)
Tizio, (kort och enkelt namn - betyder "en viss person")

Apex (spets, latin)
Crux
Dart
Ego (jag, latin)
Farrax
Grym
Kaxe
Vox
Warco
Zatyg

/Therese

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
839
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: tanten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 670
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Atletix