Nån mer än jag..

Sv: Nån mer än jag..

Återförsäljaren verkade inte vara på sitt bästa humör, och nästan dumförklarade mig.
Sa ungefär att "är det fel så tar vi naturligtvis tillbaka det, men jag har väldigt svårt att tro det".
Vi som skrivit i tråden har ju precis samma uppfattning om Horsewaretäckena som din ÅF: Ett RIKTIGT Horseware Rambo är hästen Torr under - i alla väder.

MEN ditt täcke är ju uppenbarligen defekt! Åter med det bums och få det utbytt mot ett som funkar som det SKA göra ;) . Svårt att tro att ÅF inte skulle ta tillbaka det, annars är faktiskt Horsewares huvudkontor på Irland väldigt medgörliga.

Mina ofodrade HW täcken läcker också.... :( Höll bara tät i nån vecka! Dom med 200 eller 370 g foder läcker inte.

Men mina ofodrade Shires/TCH täcken läcker också vid mkt kraftigt regn.

Nu har jag iofs bara erfarenhet av Amigo-modellerna, men jag vill säga att det är MYCKET positiva sådana. Har ett helt ofodrat regntäcke och ett tjockt vintertäcke, och jag har aldrig haft så bra täcken! Aldrig att en droppe har läckt igenom!
Troligtvis har nu nog lyckats få tag i ett måndagexemplar, för att jag har bara hört positivt om detta märke. Tycker absolut att du ska reklamera detta täcke!

Liknande trådar

Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 528
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka