nån som använder webs.com (egen hemsida)

Nominous

Trådstartare
jag håller på gör min egen hemsida där efter ha använt en annan site innan. men denna tycker jag är trevligare.

men jag blir galen!!!!! hur fasen lägger man till undersidor till de "riktiga" sidorna??

alltså om man har 5 kategorier och en är typ "hundarna". när man pekar på den så vill jag få upp en lista så man kan välje de olika hundarna osv.

nån som hajar vad jag menar och kan berätta lite snällt hur jag gör? :angel:

:D

Sv: nån som använder webs.com (egen hemsida)

Jag använder webs. Och vad jag vet så går det inte att göra undersidor.:p

men jag har kollat på andra som annvänder sig av freewebs.com och de har undersidor.. grrrrr :devil:

Då har dom nog förmodligen kodat sidan själv tror jag :)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig... 2
Svar
22
· Visningar
6 407
Senast: LaMagia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 945
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: cassiopeja
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
3 035
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka