Nån som har Rider ridbyxor från Börjes??

Russis

Trådstartare
Jag har tänkt köpa såna, men vill veta lite om dom... Är dom bra och så? Storlek? Är dom små eller stora? Bra/dålig kvalité? Har tänkt att köpa vita för att ha att tävla i...
 
Jag rider i ett par. . kommer dock inte ihåg namnet.
Storleken är jag jätte nöjd med & kvalitén är bra.
Köpte ett bpar mariblå helskodda , tror priset va 349:-

Jag är en nöjd kund iaf. :banana:
 
För några år sen köpte jag ett par helskodda ridbyxor som hette Rider. de kostade kanske runt 500 då.
Jag vet inte om det är samma dom har kvar nu som då, eller om det är dom du menar MEN dom jag köpte håller fortfarande o är jättebra.
Normala o så i stl tror jag.
 
menar du de som kosstar 298:- eller nått? sånna hade jag också tänkt köpa och tävla i. Fast blir fundersam, tänk om de inte passar mej? :confused:
 
Jag har ett par marinblå (om det är de billiga ridbyxorna du menar ...). Storleken är ok, aningen smalare i midjan än mina andra ridbyxor. Kvaliteten verkar hyfsad, jag använder däremot inte mina så ofta eftersom dom är ribbade.
Föredrar bomulls-ridbyxor. Men för 249;- (tror jag de kostade) duger de som extra-ridbyxor.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
561
Senast: Gimlan
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
513
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp