Nån som kan surfa in på ...

Sv: Nån som kan surfa in på ...

"Välkommen till försäkringskassan" står det. Lurigt, så trevliga brukar de aldrig vara, kan sidan vara hackad?

Den ser alltså ut som vanligt :)

You shouldn't ever get here. If you did, then there most probably was an uncaught exception in se.fk.dfg.mbp.v.navfwk.navigation.FrameworkLauncher.doOnNodeReady().
Det här svaret får jag. Innebär det att jag är avskriven som förtidspensionär?

Japp, du får snart ett brev hem från Reinfeldt och Borg som tackar för din tid och önskar dig lycka till som nybliven frisk och arbetsför. Fk har moderniserat sin handläggning :)

Satan! Där rök semesterpengarna!
Ingen som har något förslag vad det kan vara för spök jag råkat ut för?

Får upp samma sida även om jag går till olika undersidor som google föreslår.

Nu testade jag att öppna genom Explorer istället för Firefox och då fungerar det.

Antagligen inte :)

Felmeddelandet tyder på att något strular med tekniken och att ett fel uppstått när en sida begärs. Kan bero på allt från att en inparameter saknas till att strängen "a" ska konverteras till ett heltal.. typ :)
fk.se verkar ganska segladdad, men jag har iofs inte något att jämföra med, så det kan vara någon uppdatering som gått snett och att felen nu försöker åtgärdas.

Tydligen har fk något emot firefox där funkar det inte medans explorer fungerar fint.

Jag tror mer på att problemet uppstår sporadiskt, om du har problem med fk's huvudsida dvs. Jag använder Firefox 3 under Win XP och har inte sett något felmeddelande, men däremot tar det några minuter innan sidan laddas så något konstigt är det.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
996
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
397
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025