Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var där i går, men kollade inte alls på täcken. Jag köpte ridjeans (129 kr) och ett träns (109 kr) plus en massa annat som inte hade med hästar att göra också !
Var i måndags och visst har de fleece, men inte så många i 135, just då men det kan ha kommit in. Jag fick iaf tag på ett 135 för 129:-
Fanns ljusblå, beiga som var jättesnygga men inte just i 135 då...
:smirk:
Helt klart värt köpa täcken där köpte ett par innetäcken.... och hittade den sen (exakt samma täcke) för 500 kr mer i vanlig ridsportsbutik... känns härligt speciellt när man ska köpa mer än ett!!!!
Hade en väldig massa jackor där oxå!!!
Nä, vet att det kan vara slut.. det var ju det när jag var där själv. Men nu hade jag sån tur att det hade fleecetäcken, i rätt storlek också! Jättefint var det, blått med flätat kantband för 149 :-. Som hittat!!!
Trädgård & Växter Har någon testat den här blomstödshållaren? Är den bra och mer specifikt, hur grov stödpinne passar i den?
Jag överväger såna till de...
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...