Nån som varit i Ullared/Gekås nyligen?

Skruttan

Trådstartare
Undrar om de har fleecetäcke? Nån som varit där nyligen?

Vet att det hade när jag var där i september, fast inte i "min" storlek. Nu ska en kompis åka så jag tänkte att hon kunde köpa med....om det nu finns.

// :bump:

Sv: Nån som varit i Ullared/Gekås nyligen?

ja, dom har fleecetäcken. iaf när jag var där för 1½ vecka sen...
Köpte ett jättefint klarblått med hals för 159:-!!!! (stl 135)

Var där i går, men kollade inte alls på täcken. Jag köpte ridjeans (129 kr) och ett träns (109 kr) plus en massa annat som inte hade med hästar att göra också :D !

När jag var där (iof i somras) så hade dem jättemycket täcken. Jag köpte ett för 159kr och ett för 99kr.

Var i måndags och visst har de fleece, men inte så många i 135, just då men det kan ha kommit in. Jag fick iaf tag på ett 135 för 129:-
Fanns ljusblå, beiga som var jättesnygga men inte just i 135 då...
:smirk:

Helt omöjligt att svara på det de har idag kan vara slut imorgon.

Jag ska kaaanske åka dit nästa fredag! Ska bli väldigt spännande att se den nya hästavdelningen i så fall.... se om man kan göra några fynd :idea:

jag ska ju på GBG horseshow, rekomenderar ni att man tar sig en tripp till gekås i samma veva?

Helt klart värt köpa täcken där :banana: köpte ett par innetäcken.... och hittade den sen (exakt samma täcke) för 500 kr mer i vanlig ridsportsbutik... känns härligt speciellt när man ska köpa mer än ett!!!! :bump: :bump:
Hade en väldig massa jackor där oxå!!!

Nä, vet att det kan vara slut.. det var ju det när jag var där själv. Men nu hade jag sån tur att det hade fleecetäcken, i rätt storlek också! Jättefint var det, blått med flätat kantband för 149 :-. Som hittat!!!

Jag rekommederar det... Har rätt mkt hästgrejer, t ex täcken, schabrak i bra priser... Man blir lite ha-galen..om bara plånboken räckte lite längre!

Mitt största problem e lagringsutrymme? o när man ska använda allt??

Pållarna (2) har mer än vad dom behöver. MKT mer : )

tack vare mina fem besök på ullared i år : ) :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
446
Senast: warg
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 567
Senast: manda
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka